0,00
0

PA NEGRE

Narrativa en catalán

Novela contemporánea

A mig camí entre la memòria i la ficció, en una barreja de gèneres, Pa negre gira a l’entorn de l’Andreu, un noi de la Plana de Vic en els anys més crus de la postguerra. Ell pertany a la banda dels perdedors: el seu pare, home de ferms ideals republicans, ha estat empresonat per roig. De resultes d’això, la mare s’ha hagut de posar a treballar a la fàbrica i el confia a uns parents que viuen a pagès.
Ebook

Información extra

Detalles del producto
Ficha técnica

El Autor

EMILI TEIXIDOR

Emili Teixidor nació en Roda de Ter, provincia de Barcelona, en 1933. Después de estudiar Derecho, Filosofía y Letras, y Periodismo, se dedicó unos años a la pedagogía. Ha colaborado en programas de radio y televisión, así como en diarios, cine y teatro. Es autor de una extensa y muy variada producción literaria, traducida en gran parte a diversos idiomas y reconocida ampliamente con numerosos premios, entre los que destacan el de la Crítica Serra d’Or de Narrativa en 1989 por Sic transit Glòria Swanson, y el mismo en la categoría de Literatura Juvenil en 1994 por Corazón de roble, el Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil en 1997 por La amiga más amiga de la hormiga Miga y el Sant Jordi de Novela en 1999 por El llibre de les mosques. La presente novela (Pa negre, 2003) fue galardonada con el premio M. Àngels Anglada, el Lletra d’Or, el Joan Crexells y el Premi Nacional de Cultura de Literatura. Tres años después, publicó la novela Laura Sants y, en 2010, Els convidats. Emili Teixidor es uno de los nombres mayores de nuestra narrativa actual. Ver ficha del autor
19 opiniones de usuarios

lector anónimo

08/04/2007 Tapa blanda

Pa negre és un llibre que descriu molt bé l%u2019època de la postguerra civil espanyola sense fer-ne història. Ho fa mitjançant la mirada de l%u2019Andreu, un infant de les terres d%u2019Osona, que ha de deixar enrere la seva infantesa en adonar-se que la supervivència es basa en adoptar les regles del joc dels adults. Així doncs, Emili Teixidor a través del protagonista i dels menuts que el rodegen ens descobreix el temps difícil de la postguerra, gràcies a la innocència i la sinceritat gairebé intrínseca dels vailets. %09L%u2019Andreu que viu pràcticament sense pares, amb el pare empresonat i la mare a la f

lector anónimo

22/01/2006 Tapa blanda

Gran llibre en el que Emili Teixidor ens explica d'una forma detallada la vida d'un nen que ha viscut de prop les conseqüencies de la guerra civil. Exelent llibre amb un vocabolari molt encertat.

lector anónimo

24/08/2004 Tapa blanda

Me expresaré en castellano por mi facilidad en esa lengua, todo y que la lectura de "Pa negre" me ha trasladado a una Catalunya de la posguerra que no he conocido. Libro interesante, recomendable y regalable. Felicidades al autor que conocía por sus intervenciones radiofónicas.

lector anónimo

13/04/2005 Tapa blanda

Llibre molt ben escrit. L'autor aconsegueix que prenguem conciència de l'etapa tan NEGRA que el franquisme va significar. Hem de llegir molts llibres com aquest per tal d'evitar que es perdi la memòria de tot allò que els franquistes van fer I QUE ENCARA NO HAN PAGAT! Lectura molt recomanada.

Precio mínimo garantizado
Envío gratis a partir de 19 €
Recogida en librería gratis
Devoluciones gratis hasta 14 días
Recibe nuestras novedades en libros en tu email
Descuentos en libros, últimos títulos publicados y mucho más.
Espasa Calpe, S.A. y Tagus Books, S.L., tratarán tus datos personales para gestionar la relación contigo y para remitirte, por cualquier medio, información y comunicaciones comerciales sobre nuestros productos y servicios similares a los solicitados. Los datos sólo se cederán a empresas de nuestro grupo si nos das tu consentimiento y nunca a empresas ajenas al mismo. Tienes derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como a otros derechos, como se explica en nuestra política de privacidad.
MaevaRandom House MondadoriGrupo PlanetaImpedimenta