0,00
0
soc una nena rebel. un diari per iniciar revolucions-elena favilli-francesca cavallo-9788491377399

SOC UNA NENA REBEL. UN DIARI PER INICIAR REVOLUCIONS

Literatura 9 a 12 años

Infantil 9 a 12 años

Infantil

Continua el fenomen: arriba el diari il·lustrat que inclou 100 activitats dissenyades per ajudar a entrenar l’esperit rebel de les nenes! Les creadores del fenomenContes de bona nit per a nenes rebels arriben amb un nou llibre perquèles noies explorin i exerceixin el seu esperit rebel. Un llibre ple de desafiaments, activitats per pensar i consignes per començar a actuar: escriu cartes d’amor al teu cos, dibuixa’t pujant una muntanya, escriu als teus polítics... totes profusament il·lustrades. Inclou dues pàgines de divertides enganxines. Aquest llibre ajudaràa totes les noies rebels a tenir compte de la seva pròpia força per convertir-se en agents de canvi.

Información extra

Detalles del producto
Ficha técnica

El Autor

ELENA FAVILLI

ELENA FAVILLI

Elena Favilli es escritora y empresaria de medios de comunicación. Ha trabajado para la revista Colors, McSweeney, RAI, Il Post y La Repubblica, y ha gestionado salas de redacción digital a ambos lados del Atlántico. Es licenciada en semiótica por la Universidad de Bolonia (Italia) y estudió periodismo digital en la U.C. Berkeley. Ver ficha del autor
Precio mínimo garantizado
Envío gratis a partir de 19 €
Recogida en librería gratis
Devoluciones gratis hasta 14 días
Recibe nuestras novedades en libros en tu email
Descuentos en libros, últimos títulos publicados y mucho más.
Espasa Calpe, S.A. y Tagus Books, S.L., tratarán tus datos personales para gestionar la relación contigo y para remitirte, por cualquier medio, información y comunicaciones comerciales sobre nuestros productos y servicios similares a los solicitados. Los datos sólo se cederán a empresas de nuestro grupo si nos das tu consentimiento y nunca a empresas ajenas al mismo. Tienes derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como a otros derechos, como se explica en nuestra política de privacidad.
MaevaRandom House MondadoriGrupo PlanetaImpedimenta