Permagel
Otros vendedores (nuevo y usado) desde 5,99 €
Reseñas sobre Permagel
Comparte tu experiencia con la comunidad lectora.
6 Reseñas
Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en
20€
| hace 2 años
Ben escrita, amb bon estil. La llegiràs d'una tirada perquè és molt breu. El tema no m'ha enganxat, em resulta aliè.
| hace 3 años
Es llegeix d una tirada però no m'ha agradat gens.
| hace 3 años
Molt crú, inesperat, sense filtres. Em van costar lleugerament les primeres pàgines però després ja va ser fluid i el vaig gaudir molt. Gaudir i patir alhora, quan el llegiu ho entendreu.
| hace 5 años
Brillante la construcción del personaje. Al estar narrado en primera persona acompañamos a la heroína en todos sus pensamientos. Muy recomendable e imperdible
| hace 6 años
Novela para un domingo de lluvia
| hace 8 años
Està molt ben escrit. No l'he pogut deixar, l'he llegit d'una tirada.